torsdag den 17. januar 2008

Kongens Have - Rosenborghave - men også min have og nu med vildsvin



Jeg blev noget overrasket da jeg løb rundt i haven og pludselig så vildsvin og hørte en hane gale. Tage Andersen har af egen lomme investeret i vildsvin, haner og barokke indslag omkring slottet. Herligt at Slots- og Ejendomsstyrelsen indvilgede. Her passer Tage Andersens noget svulstige stil rigtig godt. Det lykkedes mig også at få billede af både "svinedrengen" og Tage Andersen.

Posted by Picasa

7 kommentarer:

Gitte Gordon sagde ...

Smukke billeder. Det synes jeg virkelig.
Og vildsvin i Kongens Have??!!!

Vibeke Albrechtsen sagde ...

Nej, hvor ser det spændende ud. Ved du, hvor længe man kan se det flotte syn? Det er vist forbigået min opmærksomhed.

Lars Stoltz Nielsen sagde ...

Skal du så til at gå på jagt? :-D

Mariannes landhandel sagde ...

ikke lige - jeg er kun suppejæger.

Mariannes landhandel sagde ...

Jeg ved ikke hvorlænge der vil være svinesti ved Rosenborg Slot. Men "svinedrengen" fortalte mig, at de ville blive fjernet hvis det blev altfor koldt. De bor i et fint Tage Andersen designet telt - intet er overladt til tilfældighederne.

christa breusch sagde ...

Sikke en flot mosaik af Kongens Have!

Mariannes landhandel sagde ...

Desværre Vibeke - nu er det for sent. Jeg tror de er blevet til flæskesteg. I dag på min lille tur var der helt tomt