onsdag den 23. januar 2008

Det er da bare fantastisk

Sidder og hører Mozarts violinkoncert med Frau Mutter i min labre lille mp3. Man ved ikke lige altid om det, man tror, man gør - at det gør man. Det lykkedes nu for anden gang at overføre musik fra cd'er. MEN ikke fra bibliotekernes netmusik. Æv. Jeg blev ikke genkendt. Jeg må snakke med musikken.
Det er næsten midnat, men sjovt at lege med og finde ud af. - Havde ikke så meget kontortid i dag og på vagten var der ikke lige tid til at blogge på litteratursiden. Så den fik jeg også først lavet, da jeg kom hjem.
Så godnat.
Og tak for den labre lille mp3. Det er virkelig opmuntrende. Skal også lige have indhentet det jeg har sprunget over. Det skal nok komme til at hænge sammen.

3 kommentarer:

Bibliotricen sagde ...

Af en eller anden grund kan jeg heller ikke bruge mit Roskilde login, men jeg har også et KBH login og det virker - jeg ved ikke om det er fordi jeg ikke er bosiddende i Roskilde at det er ugyldigt.

Anne-Marie Visby sagde ...

Jeg måtte have hjælp her i min ferieperiode. Ringede og fik en kollega til at gå i lånerforhold, global information og angive kode 265. Den er for lånere, bosat i Roskilde kommune. Så virker det.
Og MP3 er bare en herligt stykke legetøj.

Mariannes landhandel sagde ...

Tak søde Anne-Marie